مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 15:252021-06-19پزشكي

رعایت دستورالعمل های بهداشتی در شعب اخذ رأی خراسان رضوی/ تخلف بهداشتی نداشتیم


رییس اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در محل های برگزاری انتخابات در خراسان رضوی گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وب دا، علی اصغر حسنی اظهار کرد: در انتخابات 28 خرداد نیروهای اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد که به عنوان ناظران سلامت انتخابات حضور پررنگی داشتند و از نخستین دقایق رأی گیری تا پایان این فرآیند حاضر بودند و در مواردی که نیازمند تذکر بود این کار را انجام می دادند.

رییس اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: خوشبختانه انتخابات بسیار خوبی در روز گذشته برگزار شد و نکته قابل توجه آن در کنار حضور پرشور مردمی رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در محل های برگزاری انتخابات بود.

وی با تقدیر از تلاش های خستگی ناپذیر ناظران سلامت در انتخابات 28 خرداد، بیان کرد: بی شک عملکرد موفق نیروهای اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد حاصل همکاری شایسته مردم با آنان در راستای حفظ سلامت خودشان و دیگران بوده است.

حسنی خاطرنشان کرد: خوشبختانه روند خوبی را در ایام برگزاری انتخابات در خصوص رعایت دستورالعمل های  بهداشتی و همکاری مردم با خادمان حوزه سلامت را شاهد بودیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت دستورالعمل های بهداشتی در شعب اخذ رأی خراسان رضوی/ تخلف بهداشتی نداشتیم

رعایت دستورالعمل های بهداشتی در شعب اخذ رأی خراسان رضوی/ تخلف بهداشتی نداشتیم