مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 15:052021-06-19سياسي

سیلی رسانه های داخلی به امپراطوری تبلیغاتی دشمنان


مسوول بسیج رسانه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: تردیدی نیست که رسانه ها با پوشش مناسب، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی های صحیح و روشنگرانه، - رضا مریدی اصل امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، ضمن تبریک به ملت ایران برای حضوری پرشور در انتخابات 1400، نقش رسانه های داخلی را در این پیروزی و خنثی کردن نقشه های شوم دشمنان موثر خواند و اظهار کرد: تردیدی نیست که رسانه ها با پوشش مناسب، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی های صحیح و روشنگرانه، سیلی محکمی به معاندین و منافقین داخلی و خارجی زدند.

وی خاطرنشان کرد: در حالی که تمام امپراطوری های رسانه ای جهان دست به دست هم دادند تا با تحریک مردم و دعوت به عدم حضور حداکثری مردم در انتخابات تیر خود را به هدف بنشانند، چنان تیرشان به سنگ خورد که در برگشت مجبور به اعتراف به شکست شدند.

مسوول بسیج رسانه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان نقش رسانه ها در این پدافند را کاملا مشهود و بی بدیل دانست و افزود: رسانه ها آن چنان با بصیرت و بینش بالای خود وارد این جنگ نابرابر رسانه ای شدند که حتی رسانه های معاند نمی توانستند تصور کنند که در این عرصه شکست را متحمل شوند.

مریدی اصل بیان داشت: از این رو سازمان بسیج رسانه لرستان بر خود لازم می داند از تمامی رسانه های استان و خبرنگاران و فعالان رسانه ای استان مراتب تقدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلی رسانه های داخلی به امپراطوری تبلیغاتی دشمنان

سیلی رسانه های داخلی به امپراطوری تبلیغاتی دشمنان