مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 14:552021-06-19سياسي

بارقه امید در دل دلسوزان انقلاب و محرومان جامعه دمیده شد


قائم مقام اقشار، دستیار ارشد و هماهنگ کننده کلیه استان های جنوب و جنوب غرب ستاد مرکزی آیت الله رییسی از مشارکت مردم در انتخابات تقدیر و تشکر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، ضرغام صادقی طی پیامی از مشارکت مردم در انتخابات تقدیر و تشکر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ سَیَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمَنُ وُدًّا با عرض سلام و تحیات و تبریک دهه کرامت محضر شریف مردم بیدار ایران اسلامی و قدردانی از حضور پرشکوه آنان و نقش بی بدیل رهبر فرزانه انقلاب، در خلق حماسه 28 خردادماه 1400 خداوند متعال را شاکریم که قلوب پاک و بی آلایش ملت ایران را متوجه توانمندی، سلامت نفس، پاک دستی و عدالت محوری حضرت آیت الله رییسی نمود و بی توجه به تحریم های انتخاباتی خارجیان و برخی عناصر داخلی و بهانه شاهد افزایش اعتماد مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم و مردم نجیب ایران اسلامی طعم شیرین حکمرانی مطلوب و در تراز جمهوری اسلامی را لمس نمایند.

تا شاهد شکوفایی و اقتدار اقتصادی باشیم و خاطر رنجیده و صبور ایران در فشار اقتصادی و معیشتی را التیام بخشیده و گره های مردم یکی پس از دیگری گشوده شود و آینده ای مطلوب که همانا آرامش و آسایش مردم توأم با احترام را شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارقه امید در دل دلسوزان انقلاب و محرومان جامعه دمیده شد

بارقه امید در دل دلسوزان انقلاب و محرومان جامعه دمیده شد