مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 14:302021-06-19بين الملل

بنت تصمیم حمله به غزه را بدون اطلاع شریکش، لاپید گرفته بود


رسانه های رژیم صهیونیستی امروز، شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند، نفتالی بنت اخیرا تصمیم حملات هوایی به مواضعی در داخل غزه را بدون هماهنگی با شریک ائتلافی اش یاییر لاپید و فقط با هماهنگی بنی گانتس، - رسانه های رژیم صهیونیستی امروز، شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند، نفتالی بنت اخیرا تصمیم حملات هوایی به مواضعی در داخل غزه را بدون هماهنگی با شریک ائتلافی اش یاییر لاپید و فقط با هماهنگی بنی گانتس، وزیر جنگ گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه 12 رژیم صهیونیستی فاش کرد، یاییر لاپید، نخست وزیر تناوبی و وزیر خارجه رژیم صهیونیستی هیچ اطلاعی از حملات به غزه نداشت به طوریکه جنگنده های رژیم صهیونیستی حملات مختلفی را به غزه به دلیل بالن های آتش زا صورت دادند.

این گزارش می افزاید، لاپید مثل هر فرد عادی دیگر از طریق اخبار در جریان حملات اسراییل به غزه قرار گرفت و از جزییات این حملات خبر نداشته و در تصمیم گیری حمله نیز مشارکتی نداشت.

این شبکه ادامه داد، این مساله منجر به عصبانیت لاپید شد و به شریک ائتلافی خود بنت نسبت به تکرار این حادثه هشدار داد.

براساس گزارش این شبکه، نفتالی بنت رییس حزب یمینا و نخست وزیر دولت تغییر دو روز پیش حمله به مواضعی در غزه را با بنی گانتس ، وزیر جنگ این رژیم می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنت تصمیم حمله به غزه را بدون اطلاع شریکش، لاپید گرفته بود

بنت تصمیم حمله به غزه را بدون اطلاع شریکش، لاپید گرفته بود