مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 14:152021-06-19سياسي

رهبر جمعیت اسلامی افغانستان پیروزی آیت الله رییسی را تبریک گفت


رهبر جمعیت اسلامی افغانستان در پیامی با تبریک پیروزی آیت الله رییسی به عنوان رییس جمهور ایران، بار دیگر بر تحکیم روابط میان دو کشور ایران و افغانستان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، جمعیت اسلامی افغانستان انتخاب آیت الله رییسی به عنوان رییس جمهور ایران را تبریک گفت.

عطامحمد نور رییس این جمعیت در پیامی گفت: برگزاری موفقیت آمیز انتخابات ریاست جمهوری کشور دوست و برادر جمهوری اسلامی ایران را که در پی آن جناب ابراهیم رییسی به عنوان رییس جمهور جدید جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد تبریک می گویم.

وی افزود: به عنوان یک رویداد دموکراتیک و مردم سالار به دولت و ملت کشور دوست و همسایه، جمهوری اسلامی ایران مبارک باد عرض می کنم.

آرزو دارم که دولت و ملت ایران به عنوان کشور هم فرهنگ و همسایه ما، در سایه مدیریت آقای رییسی به رفاه و آسایش بیشتر دست یابند.

نور در پایان افزود: جمعیت اسلامی افغانستان ضمن سپاسگزاری از همیاری های متداوم جمهوری اسلامی ایران به دولت و مردم افغانستان، بر تحکیم و تقویت این روابط بیشتر از پیش تاکید می دارد.

یکبار دیگر این پیروزی را به دولت و ملت ایران صمیمانه شادباش می گویم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، دیروز جمعه 28 خرداد ماه سیزدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران در سراسر کشور و 133 کشور خارجی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر جمعیت اسلامی افغانستان پیروزی آیت الله رییسی را تبریک گفت

رهبر جمعیت اسلامی افغانستان پیروزی آیت الله رییسی را تبریک گفت