مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 14:102021-06-19سياسي

مشارکت 59 درصدی مردم تربت جام در انتخابات/ منتخبین شورای شهر تربت جام مشخص شدند


فرماندار و رییس ستاد انتخابات تربت جام با اشاره به پایان شمارش آرا در این شهرستان گفت: بر اساس آخرین آمار سامانه جامع انتخابات بیش از 59 درصد واجدین شرایط در انتخابات 28 خرداد در پنج بخش این شهرستان شرکت کردند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت جام، مرتضی حمیدی در نشست خبری قرارگاه رسانه انتخابات تربت جام با اشاره به اینکه 155 هزار نفر واجد شرایط رأِی دادن در این دوره از انتخابات بودند، افزود: در انتخابات 28 خرداد مردم باشعور سیاسی بالا یک بار دیگر همانند انتخابات گذشته با حضور حداکثری در پای صندوق های رأی حاضر و با مشارکت بیش از 59 درصد واجدین شرایط تمام نقشه های دشمنان خارجی و داخلی را نقش بر آب کردند.

فرماندار تربت جام با قدردانی از اصحاب رسانه که در قبل، حین و بعد از انتخابات که پوشش خبری و اطلاع رسانی برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی تلاش کردند، اظهار کرد: صندوق های شعب اخذ رأی شوراهای اسلامی شهر به فرمانداری تحویل شد که پس از جمع بندی نهایی نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر تربت جام و تأیید هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا منتخبین شورای شهر مشخص شدند.

وی یادآور شد: حسین قرایی با پنج هزار رو 91 رأی، جعفر دلشاد عظیمی با چهار هزار و 772 رأی، حامد فخر احمدی با چهار هزار و 297 رأی، ریحانه ناصری با چهار هزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 59 درصدی مردم تربت جام در انتخابات/ منتخبین شورای شهر تربت جام مشخص شدند

مشارکت 59 درصدی مردم تربت جام در انتخابات/ منتخبین شورای شهر تربت جام مشخص شدند