مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 13:552021-06-19سياسي

پیام قدردانی آخوند سرفراز روحانی اهل تسنن از مشارکت حداکثری مردم


روحانی شاخص اهل سنت خراسان شمالی ضمن قدردانی از ملت شریف ایران در عملی نمودن رهنمودهای مظم معظم رهبری و خلق حماسه تاریخی در انتخابات، پیروزی آیت الله سید ابراهیم رییسی در انتخابات را مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی دانستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، روحانی شاخص اهل تسنن در پیام خود از مشارکت مردم قدردانی کرده و انتخاب آیت الله رییسی را تبریک گفت.

  متن این پیام به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم اولا عرض تبریک دارم محض مبارک ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای (حفظه الله تعالی) و مردم بزرگ ایران که با خلق حماسه ای دیگر و تاریخی در انتخابات 28 خردادماه، مشت محکمی بر دهان یاوه گوان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد نمودند.

در ادامه این متن آمده است: دشمنان با تبلیغات گسترده از طریق شبکه های ماهواره ای و در عرصه رسانه های دروغین تلاش نمودند تا ملت ولایتمدار ایران اسلامی در این ماراتون و آزمایش شرکت نداشته و یا بسیار کم شرکت داشته باشند، لاکن ملت فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه مردم خراسان شمالی با مشارکت بالا در مقابل دسیسه های آمریکای جنایتکار و اسراییل غاصب و دیر همدستانش سربلند و پیروز شدند و با خلق حماسه ای جدید در پای صندوق های رأی ثابت نمودند که قد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام قدردانی آخوند سرفراز روحانی اهل تسنن از مشارکت حداکثری مردم

پیام قدردانی آخوند سرفراز روحانی اهل تسنن از مشارکت حداکثری مردم