مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 13:502021-06-19سياسي

انتخاب قاطع آیت الله رییسی از سوی مردم دارای چه پیامی است


عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخاب قاطع آیت الله رییسی از سوی مردم دارای پیام جدی است، گفت: در واقع این آراء نشان داد مردم علاقه مند فعالیت چهره های پاک دست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، روح الله متفکر آزاد، با اشاره حضور حماسی و شورانگیز ملت ایران در انتخابات 28 خرداد، اظهار داشت: مردم با حضور پررنگ و تحول آفرین خود نشان دادند، دشمنان در دسیسه تحریم انتخابات شکست خوردند.

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در و رهبر عظیم شان خودشان ایستاده اند.

وی با اشاره به اینکه مردم در نظام اسلامی سهم پررنگی در حکمرانی دارند و برگزاری انتخابات نیز در این راستا تلقی می شود، ادامه داد: بر این اساس مسئولان وظیفه سنگینی برای رفع مشکلات بر عهده دارند و باید قدر چنین مردمی را بدانند و در راستای خدمتگذاری از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه انتخاب قاطع آیت الله رییسی از سوی مردم دارای پیام جدی است، افزود: در واقع این آراء نشان داد مردم علاقه مند فعالیت چهره های پاک دست، توانمند، با اخلاق، کارآمد، سالم، عدالت خواه، ساده زیست و دارای نگاه تحولی و مردم مدار هستند.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم با فعالیت دولت جدید شاهد گشایش در امور مختلف باشیم و مشکلات مردم نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب قاطع آیت الله رییسی از سوی مردم دارای چه پیامی است

انتخاب قاطع آیت الله رییسی از سوی مردم دارای چه پیامی است