مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 13:302021-06-19حوادث

انهدام باند فروشندگان سلاح در تهران


با شناسایی هویت متهمان و مخفیگاه آنها در حوالی خیابان هاشمی ، نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضایی منعکس و دستور دستگیری متهم و بررسی از داخل مخفیگاهش اخذ شد.

- با شناسایی هویت متهمان و مخفیگاه آنها در حوالی خیابان هاشمی ، نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضایی منعکس و دستور دستگیری متهم و بررسی از داخل مخفیگاهش اخذ شد.

رییس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از انهدام باند فروشندگان سلاح و کشف یک قبضه سلاح جنگی در جنوب غرب تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، سرهنگ غلامحسین زراعت کار با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران در راستای مقابله با عوامل ناامنی و برخورد جدی با مجرمان، با اشراف کامل اطلاعاتی موفق شدند 2 تن از فروشندگان سلاح و مهمات غیرمجاز را در فضای مجازی شناسایی کنند.

وی بیان داشت: با شناسایی هویت متهمان و مخفیگاه آنها در حوالی خیابان هاشمی ، نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضایی منعکس و دستور دستگیری متهم و بررسی از داخل مخفیگاهش اخذ شد.

رییس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران تصریح کرد: ماموران این مرکز ظهر روز بیست و هفتم خرداد ماه به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند در این عملیات یک قبضه سلاح جنگی و 10 فشنگ متعلق به این سلاح را کشف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند فروشندگان سلاح در تهران

انهدام باند فروشندگان سلاح در تهران