مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 13:152021-06-19سياسي

انتخابات سالم و پرشور برگزار شد/ تخلفات محدود گزارش شده در دست بررسی است


با همکاری دستگاه های مختلف و به همت مردم عزیز، شاهد انتخاباتی سالم و پر شور در استان قزوین بودیم و میزان تخلفات در انتخابات مشهود نبود، - عیسی قبادی، رییس هیئت بازرسی استان قزوین، امروز در ستاد انتخابات استان قزوین در جمع خبرنگاران گفت: یکی از رخدادهای عظیم و تاریخی ملت ایران مشارکت در انتخابات 1400 و خلق صحنه های پرشور و جلوه های به یادماندنی در روز 28 خرداد بود که در این روز مردم کشور و هم چنین مردم استان قزوین حماسه آفرینی بی نظیری کردند.

وی افزود: علی رغم محدودیت هایی که وجود داشت مشارکت مثال زدنی مردم موجب انسجام نظام شد و امیدواریم شاهد رفع مشکلات کشور در زمینه های گوناگون باشیم.

قبادی اظهار کرد: ستاد انتخابات استان از ماه ها پیش تمهیدات لازم را اندیشیده بود و خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته شاهد برگزاری یک انتخابات سالم و بدون حاشیه در استان بودیم.

این مسؤول عنوان کرد: در مجموع 1 هزار و 322 نفر در هیئت بازرسی استان قزوین فعال بودند و نیز 1 هزار و 187 بازرس را در شعب استان مستقر نمودیم، هم چنین 79 سربازرس و تعدادی بازرس ویژه توسط وزارت کشور ابلاغ شده بود که با حضور در شعب، فرآیند انتخابات را مورد بازرسی قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری دستگاه های مختلف و به همت مردم عزیز، شاهد انتخاباتی سالم و پر شور در استان قزوین ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات سالم و پرشور برگزار شد/ تخلفات محدود گزارش شده در دست بررسی است

انتخابات سالم و پرشور برگزار شد/ تخلفات محدود گزارش شده در دست بررسی است