مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 13:152021-06-19سياسي

تشکیل پرونده برای بررسی شکایات از وزارت کشور در مورد برگزاری انتخابات


سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از تشکیل پرونده ای در این کمیسیون برای بررسی شکایات از وزارت کشور در مورد روند برگزاری انتخابات خبر داد.

- سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از تشکیل پرونده ای در این کمیسیون برای بررسی شکایات از وزارت کشور در مورد روند برگزاری انتخابات خبر داد.

علی خضریان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری انتخابات اظهار داشت: ملت ایران با حضور در پای صندوق های رأی اقتدار خود را برای دفاع از استقلال ملی و رویارویی با زیاده خواهی استکبار مجسم ساخت و اکنون زمان تلاش بی وقفه و شبانه روزی دولت جدید با انتخاب مسیر درست و اصولی در پاسخ به صبوری، حضور به موقع در صحنه و حمایت همه جانبه مردم است.

وی افزود: پس از برگزاری انتخابات 28 خردادماه، قریب به هزار شکایت از طریق دبیرخانه و اعضا از طرز کار وزارت کشور به عنوان مجری برگزاری انتخابات در خصوص نحوه اجرای انتخابات و مشکلاتی ناشی از این نوع عملکرد برای مردم ایجاد شده است و به کمیسیون واصل شد.

نماینده تهران ادامه داد: تشابه ظاهری تعرفه های اخذ رأی در حوزه هایی که قرار بود یک کاندیدا برای سه انتخابات میان دوره ای مجلس، خبرگان رهبری و ریاست جمهوری از سوی مردم انتخاب شوند مشکلاتی را برای رأی دهندگان ایجاد کرده بود و یکی از دلایل میزان بالای آرای با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل پرونده برای بررسی شکایات از وزارت کشور در مورد برگزاری انتخابات

تشکیل پرونده برای بررسی شکایات از وزارت کشور در مورد برگزاری انتخابات