مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 13:052021-06-19حوادث

کلاهبرداری با ترفند فروش ویژه پاوربانک در اینستاگرام


رییس پلیس فتا استان اصفهان از دستگیری فردی که با درج آگهی فروش ویژه پاوربانک در اینستاگرام به بهانه سفارش غیر حضوری شهروندان را فریب داده و از آنان کلاهبرداری می کرد خبرداد.

- ، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از وی در یک صفحه اینستاگرامی، بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: شاکی تبلیغی را در یک صفحه اینستاگرامی در زمینه خرید اینترنتی پاوربانک با ارسال رایگان مشاهده کرده و پس از سفارش کالا و واریز مبلغ پنج میلیون ریال به حساب فروشنده هیچ کالایی برایش ارسال نشده و فروشنده نیز پاسخگوی تلفن او نبوده است.

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان عنوان داشت: با انجام اقدامات علمی و تخصصی در فضای مجازی نهایتاً کارشناسان موفق به شناسایی فرد کلاهبردار شده و طی هماهنگی با مقام قضایی او را دستگیر و به پلیس فتا انتقال دادند.

سرهنگ مرتضوی با بیان اینکه متهم پس از مواجه با مدارک و مستندات پلیس به بزه ارتکابی اقرار و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل شد اظهار داشت: بارها اعلام کردیم که شبکه های اجتماعی مکان امنی برای داد و ستد و خریدهای اینترنتی نیستند و بنابراین شهروندان باید پس از رؤیت کالا یا خدمات و احراز هویت هر یک از طرفین معامله هرگونه تبادل وجهی را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با ترفند فروش ویژه پاوربانک در اینستاگرام

کلاهبرداری با ترفند فروش ویژه پاوربانک در اینستاگرام