مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 12:552021-06-19بين الملل

آمادگی ها برای برگزاری تظاهرات در شهرهای جنوبی عراق


کربلا و دیگر شهرهای جنوبی عراق در راستای همبستگی با مادر مسؤول ترور شده مرکز هماهنگی تظاهرات در استان کربلا فردا به برگزاری تظاهرات دست خواهند زد.

- کربلا و دیگر شهرهای جنوبی عراق در راستای همبستگی با مادر مسؤول ترور شده مرکز هماهنگی تظاهرات در استان کربلا فردا به برگزاری تظاهرات دست خواهند زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از میدل ایست نیوز، کربلا و دیگر شهرهای جنوبی عراق شاهد درخواست ها برای برگزاری تظاهرات جدید برای فردا یکشنبه در راستای همبستگی با مادر ایهاب الوزنی ، مسؤول مرکز هماهنگی تظاهرات در استان کربلاست که تقریبا 40 روز پیش ترور شد.

مادر ایهاب الوزنی در پیامی گفته است: به دلیل عدم معرفی قاتلان فرزندم، چادر تحصنم را فردا یکشنبه در برابر دادگاه کربلا برپا خواهم کرد و تا زمانی که قاتلان معرفی و محاکمه نشوند، به تحصن خود ادامه خواهم داد.

میدان الاحرار در شهر کربلا شب گدشته در همبستگی با مادر الوزنی شاهد برگزاری تظاهرات بود و معترضان در بیانیه ای اعلام کردند: صبر و شکیبانی حد و حدودی دارد و سوز و گداز موجود در دل جوانان معترض هنوز آرام نگرفته است لذا در راستای حمایت از مادر الوزنی از همه انقلابیون آزاده عراق می خواهیم به برگزاری تظاهرات دست بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ها برای برگزاری تظاهرات در شهرهای جنوبی عراق

آمادگی ها برای برگزاری تظاهرات در شهرهای جنوبی عراق