مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 12:252021-06-19اقتصادي

حمایت از شرکت های دانش بنیان نقطه عطف کارنامه موسسه علوم و فنون کیش


معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش از اقدامات موثر علمی و آموزشی موسسه علوم و فنون کیش، همچنین تلاش در جذب شرکت های دانش بنیان تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو اعمال قرنطینه های گسترده و همچنین تعطیلی مراکز و شعب حضوری مؤسسه، با تلاش شبانه روزی همکاران بستر آموزش آنلاین ایجاد شد که در حال حاضر با گذشت نزدیک به یک سال روند صعودی جذب زبان آموز را تجربه کرده ایم وی افزود: با ایجاد تنوع در سبد محصولات از جمله راه اندازی دوره های غیر همزمان و زبان های غیرانگلیسی (آلمانی، فرانسه، روسی، چینی، ترکی استانبولی) گام دیگری برای ارتقاء و توسعه محصولات آموزشی برداشته شد.

توفیقی اظهار داشت: مرکز نوآوری با جذب 51 شرکت دانش بنیان بیشترین تعداد شرکت را در بین مناطق آزاد کشور در خود جای داده است و در یکسال گذشته با برگزاری رویدادهای ملی نظیر احصاء نیازهای فناورانه مناطق آزاد تجاری و اقتصادی و باغچه های کشت عمودی نقش مهمی در ارتقاء سطح فعالیت های علمی جزیره داشته است.

وی با تشریح برنامه عملیاتی سال 1400، طرح های کاربردی در زمینه ارتقاء و پیشبرد اهداف مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش در مرکز نوآوری جزیره و در بخش آموزش ارائه داد.

محمد ثاقب فر ناظر اول مجمع نیز به تلاش های مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش در مرکز نوآوری اشاره کرد و افزود: ورود به عرصه پژو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از شرکت های دانش بنیان نقطه عطف کارنامه موسسه علوم و فنون کیش

حمایت از شرکت های دانش بنیان نقطه عطف کارنامه موسسه علوم و فنون کیش