مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 12:052021-06-19سياسي

پیام مدیر حوزه علمیه خراسان در پی حضور حماسی مردم در انتخابات


مدیر حوزه علمیه خراسان در پی حضور حماسی و با شکوه ملت ایران در انتخابات 28 خرداد در پیامی، آن را سندی قاطع بر سربلندی و استواری میهن اسلامی ایران و درهم شکننده توطئه های فتنه گران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی خبیث دانست.

متن پیام مدیر حوزه علمیه خراسان به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم حماسه شکوه مند حضور ملّت در عرصه انتخابات، این لیله القدر انقلاب اسلامی، پرتویی از توجّه و عنایت ویژه حضرت صاحب الامر ارواحنا فداه و راهبری حکیمانه قائد عظیم الشأن انقلاب، حضرت امام خامنه ای حفظه الله بود که نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران را همچون همیشه، به عنوان الگویی موفّق و درخشان برای نظام مردم سالاری دینی در دنیا جلوه گر ساخت.

این حضور آگاهانه که همچون برگ زرّینی در تاریخ رشادت های این ملّت مجاهد، مظلوم و بصیر خواهد درخشید، سندی قاطع بر سربلندی و استواری میهن اسلامی ایران و درهم شکننده توطئه های فتنه گران، منافقین و مستکبرین، خصوصاً آمریکای جنایتکار و صهیونیسم خبیث بود.

ضمن تبریک این حضور باشکوه و افتخارآفرین به ساحت مقدّس امام زمان ارواحناه فداه، محضر رهبر معظّم انقلاب اسلامی مدّ ظله العالی ، مردم شریف ایران اسلامی و همچنین منتخب انتخابات ریاست جمهوری، جناب آیت الله حاج سید ابراهیم رییسی، منتخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام مدیر حوزه علمیه خراسان در پی حضور حماسی مردم در انتخابات

پیام مدیر حوزه علمیه خراسان در پی حضور حماسی مردم در انتخابات