مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 12:052021-06-19سياسي

تقدیر مسوولان ارشد استان مرکزی از مردم برای حضور در انتخابات


مسوولان ارشد استان مرکزی طی بیانیه ای از مردم برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا قدردانی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک مسؤولان ارشد استان مرکزی طی بیانیه ای از مردم برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا قدردانی کردند.

امام جمعه اراک از حضور مردم در انتخابات تقدیر کرد آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در پیامی که نسخه ای از آن در اختیار فارس قرار گرفت، آورده است: مهمترین مسئله در انتخابات درک عمیق سیاسی و گزینش اصلح است که ملت ایران نشان دادند که این حضور گسترده وظیفه منتخب مردم به عنوان ریاست جمهوری و منتخبان شوراهای اسلامی را سنگین می کند و دولت آینده باید تمام تلاش خود را برای تقویت بنیه معیشتی مردم و توسعه همه جانبه میهن اسلامی به کار بگیرند.

وی در بخش دیگری از این پیام از تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات در  ستاد انتخابات استان شامل فرمانداران، بخشداران و اعضای هیات های اجرایی و نظارت، بازرسان، عوامل اجرایی، عوامل امنیتی، انتظامی و نظامی و اصحاب رسانه و  نامزدها و حامیان آنان تشکر کرد.

مردم با حضور گسترده در پای صندوق رای تشخص سیاسی خود را به رخ کشیدند رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان مرکزی با صدور پیامی ضمن تقدیر از مشارکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر مسوولان ارشد استان مرکزی از مردم برای حضور در انتخابات

تقدیر مسوولان ارشد استان مرکزی از مردم برای حضور در انتخابات