مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 12:052021-06-19پزشكي

خیرین در فارس کتابخانه سیار راه می اندازند


رییس هیئت مدیره شبکه مجمع خیرین استان فارس تاکید کرد که موضوع راه اندازی کتابخانه سیار در این استان از سوی مجمع خیرین و تا رسیدن به سرانجام، - دنبال می شود.

دکتر محمدهادی ایمانیه، در دومین جلسه انجمن خیرین کتابخانه ساز استان فارس پیشنهاد داد که یک قراداد همکاری بین نهاد کتابخانه های عمومی در استان فارس و دانشگاه های علوم پزشکی در راستای ترویج کتابخوانی منعقد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل کتابخانه های عمومی فارس، ایمانیه گفت: با فراهم شدن بستر این همکاری، می توان ایجاد کتابخانه در بیمارستان ها و مراکز و خانه های بهداشت استان فارس را دنبال و بستری برای ترویج کتابخوانی فراهم کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با یادآوری اینکه قریب به 1200 خانه بهداشت زیر نظر این دانشگاه فعالیت دارد، خاطرنشان کرد: با ایجاد کتابخانه در مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان ها، مراجعان به این مراکز می توانند از بستر فرهنگی ایجاد شده استفاده کنند.

ایمانیه با بیان اینکه این طرح می تواند از فارس شروع شود و در دیگر نقاط کشور تسری یابد، خواستار همکاری صداوسیما و شهرداری شیراز در انعکاس بیشتر اقدامات خیرین در حوزه کتابخانه ها و تشویق به مشارکت در این حوزه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرین در فارس کتابخانه سیار راه می اندازند

خیرین در فارس کتابخانه سیار راه می اندازند