مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 12:002021-06-19سياسي

تحلیل آزاد ارمکی از نتایج انتخابات 1400


دکتر تقی آزاد ارمکی، استاد جامعه شناسی دانشگاه تهران، گفت: اصلا شما نمی توانید جامعه ای در آینده ایران فرض کنید که به حاکمیت، حتی گروه حاکم، - عضو هیأت علمی دانشگاه تهران با اشاره به نتایج انتخابات 1400، گفت: من به آقای رییسی تبریک می گویم ولی ایشان را متذکر می شوم که برای تبدیل 17 میلیون نفر به 30 میلیون خیلی تلاش کند و رقبایی که آمدند و دیگرانی که نیامدند را به مشارکت در عرصه سیاسی دعوت کند.

دکتر تقی آزاد ارمکی در گفت و گو با خبرنگار جماران، در تحلیل میزان مشارکت مردم در انتخابات 1400 و آراء نامزدهای این انتخابات، اظهار داشت: انتخابات 28 خرداد 1400 یک انتخابات خیلی ویژه است.

به دلیل اینکه چند مشخصه قبل از انتخابات، چند مشخصه جریان انتخابات و چند مشخصه هم بعد از انتخابات دارد که از امروز به بعد با آن روبرو هستیم.

استاد جامعه شناسی دانشگاه تهران تصریح کرد: مشخصات قبل از شکل گیری انتخابات بر می گردد به بحرانی که ما در مدیریت کشور پیدا کرده ایم؛ اینکه دولت و کل نظام سیاسی در ایران دچار یک شوک بنیادی در مدیریت کشور شد که تحریم، کرونا و اختلال در نظام تولید و مصرف در این امر اثرگذار بود.

ما با یک جامعه نسبتا بحرانی روبرو بودیم که می توانست راه حلش یک دموکراسی فراگیر با مشارکت همه مردم و گروه های سیاسی باشد که این اتفاق نیفتاد؛ و نیز با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل آزاد ارمکی از نتایج انتخابات 1400

تحلیل آزاد ارمکی از نتایج انتخابات 1400