مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 11:552021-06-19سياسي

قدردانی مدیرعامل سازمان منطقه آزادکیش از حضور مردم در انتخابات


مدیرعامل سازمان منطقه آزادکیش ضمن تقدیر از حضور پر رنگ ساکنان و فعالان عرصه های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کیش در صحنه انتخابات، انتخابات 1400 را تجلی وفاق ملی و جشن همدلی عنوان کرد.

- به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، جعفر آهنگران با ابراز خرسندی از حضور پرشور مردم کیش در حماسه انتخابات 28 خرداد 1400 که با مشارکتی مسئولانه همراه با هموطنان سایر نقاط کشور پای صندوق های رای حاضر شده و حماسه ای دیگر افریدند، افزود: برای این اتفاق مبارک به ساکنان کیش، فعالان عرصه های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کیش و تمام نهادهایی که یک روز خوب را با همکاری و تشریک مساعی خود رقم زدند تبریک می گویم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: تعبیر من این است که پس از انتخابات ریاست جمهوری با این نتیجه، روزگار وفاق در کشور ایجاد شده و امروز حرکت بسیار زیبای مقام محترم ریاست جمهوری و همچنین سایر نامزدها در تبریک به نامزد منتخب، فضای امیدواری و نشاط را در کشور زنده کرد.

آهنگران با بیان اینکه روز و روزگار زیباتر و پر امیدتری در انتظار ملت بزرگ ایران است گفت: این نشاط و امید حق ملت ایران است که با وجود تمامی مشکلات یقین داشتند که باید در تعیین سرنوشت خود فعالانه مشارکت کنند و هیچ مانعی بازدارنده آنها برای حضور در صحنه نخواهد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی مدیرعامل سازمان منطقه آزادکیش از حضور مردم در انتخابات

قدردانی مدیرعامل سازمان منطقه آزادکیش از حضور مردم در انتخابات