مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 11:502021-06-19اجتماعي

راه اندازی پایگاه های تخصصی سنجش بینایی پیش دبستانی ها


در سال جاری بیش از 600 هزار نوآموز بدو ورود به پیش دبستانی مورد سنجش قرار خواهند گرفت.

- معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: در سال جاری نوبت گیری نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی در پایگاه های سنجش همزمان آغاز خواهد شد و در استان هایی که نیاز باشد در کنار پایگاه های اصلی سنجش، پایگاه های تخصصی سنجش نوآموزان بدو ورود به پیش دبستانی نیز ایجاد خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون وزیر و رییس سازمان آموزش وپرورش استثنایی در نشست مشترک با حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش و حبیبی رییس دفتر فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش از سنجش بیش از 600 هزار نوآموز پیش دبستانی در برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی سال جاری خبر داد.

سید جواد حسینی در این نشست با بیان اهمیت غربالگری و مداخلات بهنگام گفت: نظام تعلیم و تربیت می باید در بهترین و مناسب ترین سن از همان اوایل تولد مداخلات حرفه ای را در راستای توانمند سازی نوآموزان مصروف دارد و اگر در زمان مناسب مداخله حرفه ای محقق نگردد گاه معلولیت های پنهان در مسیر زمان تبدیل به معلولیت های آشکار و مزمن می گردد.

وی افزود: لازمه مداخلات بهنگام طلایی، سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان در سنین پایین است و در همین راستا در سال جاری بیش از 600 هزار نوآموز بدو ورود به پیش د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پایگاه های تخصصی سنجش بینایی پیش دبستانی ها

راه اندازی پایگاه های تخصصی سنجش بینایی پیش دبستانی ها