مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 11:502021-06-19سياسي

سید ابراهیم رییسی کیست؟ + سوابق


حجت الاسلام و المسلمین رییسی که تجربه شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را داشت، در جریان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کسوت نامزد داعیه دار مبارزه با فساد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، اکثریت رای دهندگان در انتخابات 28 خردادماه به سیدابراهیم رییسی رای دادند تا قاضی القضات این بار در جایگاه رییس جمهوری و در مقام مجری قانون بر اساس وعده انتخاباتی اش کارزار مبارزه با فساد، رسیدگی به معیشت مردم و رفع چالش های اقتصادی را پیش ببرد.

انتخابات دیروز جمعه 28 خردادماه، پس از یک دوره رقابت سیاسی نفسگیر با مشارکت قابل تقدیر مردم و به همت مجریان و ناظران انتخابات برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی رییس قوه قضاییه در این انتخابات از سوی مردم و با کسب نزدیک به دو سوم آرای رای دهندگان (بر اساس شمارش 90درصد آرا) به عنوان سکان دار بعدی دستگاه اجرایی برگزیده شد.

در این گزارش شرحی اجمالی از زندگینامه، تحصیلات، سوابق سیاسی، کارنامه عمل و وعده های انتخاباتی هشتمین منتخب مردم برای ریاست جمهوری اسلامی ایران آمده که قرار است به عنوان رییس جمهوری بعدی کشورمان اداره امور کشور را در اواسط تابستان پیش رو به دست بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سید ابراهیم رییسی کیست؟ + سوابق

سید ابراهیم رییسی کیست؟ + سوابق