مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 11:452021-06-19بين الملل

نخست وزیر عراق هم پیروزی «رییسی» در انتخابات ایران را تبریک گفت


همزمان با پیام های تبریک متعدد از جمله پیام تبریک رییس جمهور عراق، نخست وزیر این کشور نیز پیروزی سید ابراهیم رییسی در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.

- همزمان با پیام های تبریک متعدد از جمله پیام تبریک رییس جمهور عراق، نخست وزیر این کشور نیز پیروزی سید ابراهیم رییسی در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری رسمی عراق عصر امروز شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازکرد که مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق، پیروزی سید ابراهیم رییسی را در انتخابات ریاست جمهوری ایران تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوکاله الأنباء العراقیه (واع) الکاظمی در این پیام تبریک که ساعاتی پس از تبریک رییس جمهور عراق، صادر شد، ضمن تبریک پیروزی رییسی خطاب به وی بر عمق روابط عالی دو ملت عراق و ایران تأکید کرده است.

  طبق این گزارش، الکاظمی همچنین بر تمایل خود برای تحکیم پیوندهای همکاری مشترک بین دو کشورمان به نحوی که در خدمت منافع مشترک باشد تأکید کرده است.

  ساعتی پیش نیز خبرگزاری رسمی عراق گزارش کرد که برهم صالح در پیام تبریک خود به رییسی گفته صادقانه انتخاب شما به عنوان رییس جمهور ایران را تبریک و تهنیت عرض می کنم و امیدوارم در این مأموریت بزرگ در خدمت به ملت عزیز ایران و تحقق پیشرفت، بزرگی و شکوفایی موفق باشید .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر عراق هم پیروزی «رییسی» در انتخابات ایران را تبریک گفت

نخست وزیر عراق هم پیروزی «رییسی» در انتخابات ایران را تبریک گفت