مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 11:352021-06-19اقتصادي

52 درصد خوزستانی های بالای 65 سال واکسینه شده اند


ادامه روند واکسیناسیون افراد بالای 65 سال در دستور کار است و تا کنون در استان خوزستان 52 درصد افراد 65 تا 70 سال و 80 درصد افراد بالای 80 سال واکسینه شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، فرهاد ابول نژادیان، رییس علوم پزشکی اهواز اهواز امروز در پایان نشست ستاد استانی مدیریت وجود داشت، واکسن در دسترس نبود.

وی در پاسخ به تاخیر در دریافت دوزهای واکسن افزود: ممکن است فاصله بین دوز اول و دوم واکسن برخی از هم استانی ها از 4 هفته به 6 هفته رسیده باشد که در این رابطه جای نگرانی وجود ندارد و اگر تا 8 هفته نیز زمان ببرد مشکلی نیست.

ابول نژادیان در رابطه با محموله های جدید واکسن بیان کرد: محموله جدیدی از واکسن روز چهارشنبه به دست ما رسید که بخشی از آن، واکسن اسپونتیک روسیه بود.

وی افزود: همچنین اولین محموله واکسن ایرانی کووبرکت در اختیار ما قرار گرفته است.

رییس علوم پزشکی اهواز گفت: امیدواریم با واردات واکسن طی چند روز آینده و همچنین با ورود محموله جدید یک میلیون دوزی واکسن از چین، روند واکسیناسیون با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

وی با تاکید بر انجام تزریق دوز دوم واکسن افزود : حدود 10 هزار واکسن برای عوامل اجرایی انتخابات در اختیار ما قرار گرفته است که طی امروز یا فردا واکسیناسیون این افراد انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

52 درصد خوزستانی های بالای 65 سال واکسینه شده اند

52 درصد خوزستانی های بالای 65 سال واکسینه شده اند