مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 11:252021-06-19بين الملل

آخرین اخطار مقاومت فلسطین به تل آویو از طریق قاهره


به گفته یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی، مقاومت فلسطین به قاهره ابلاغ کرده است که صبر آن در قبال حملات اسراییل در حال لبریز شدن است و در صورت تداوم حملات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروه های فلسطینی طی پیامی به مصر اعلام کردند که به هرگونه حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه پاسخ خواهند داد.

خضر حبیب از رهبران جنبش ، امروز (شنبه - 19 ژوئن) گفت: گروه های مقاومت به مصر هشدار داده اند که اجازه نخواهند داد؛ دولت اشغالگر، شروط خود را بر مقاومت تحمیل کند یا نوار غزه را در انزوا نگه دارد .

وی افزود: اتاق عملیات مشترک گروه های مقاومت، موضع نهایی و واحد خود را در تعامل با تکرار رفتارهای اسراییل در روزهای آتی اتخاذ کرده است و نتیجه هر چه باشد، در مقابله با این حملات تردید نخواهد کرد .

حبیب ادامه داد که مقاومت دیگر در قبال تداوم حملات اسراییل که طی سه شب اخیر ادامه یافته، صبر نخواهد کرد و این صبر در حال لبریز شدن است.

این مقام ارشد جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد: تداوم تجاوزها و حملات اسراییل، بی تردید به از سرگیری تقابل نظامی در طول مرزها در آینده نزدیک منجر خواهد شد.

لذا فشارهای سنگینی که برخی طرف ها بر مقاومت وارد می کنند تا خویشتنداری کند و واکنش نشان ندهد، در صورت تکرار حملات بی معنا خواهد بود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اخطار مقاومت فلسطین به تل آویو از طریق قاهره

آخرین اخطار مقاومت فلسطین به تل آویو از طریق قاهره