مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 11:252021-06-19اقتصادي

آخرین مهلت برای صادرکنندگانی که به جای دلار، ریال می آورند


آخرین مهلت ثبت فروش ریالی صادرات به عراق و افغانستان 31 خردادماه سال جاری بوده و بر اساس ثبت کوتاژهای صادراتی در سامانه جامع تجارت، نسبت به رفع تعهدات ارزی این دسته از صادرکنندگان و اطلاع رسانی از طریق سامانه جامع تجارت اقدام خواهد شد.

- آخرین مهلت ثبت فروش ریالی صادرات به عراق و افغانستان 31 خردادماه سال جاری بوده و بر اساس ثبت کوتاژهای صادراتی در سامانه جامع تجارت، نسبت به رفع تعهدات ارزی این دسته از صادرکنندگان و اطلاع رسانی از طریق سامانه جامع تجارت اقدام خواهد شد.

سازمان توسعه تجارت آخرین مهلت تعیین شده برای ثبت اطلاعات صادرکنندگانی که محصولات خود را به شکل ریالی به فروش رسانده اند را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از اردیبهشت 1397 و همزمان با از سرگیری تحریم های اقتصادی امریکا علیه ایران، دولت دو سیاست ارزی را برای مدیریت منابع و مصارف کشور در این حوزه اجرایی کرد.

از سویی اعلام شد که واردات بیش از 1000 قلم کالا به کشور ممنوع خواهد بود و البته این فهرست در طول سه سال به بیش از 2500 قلم کالا افزایش یافت.

در چارچوب این سیاست، واردات کالاهایی که مشابه داخلی داشتند یا جزو کالاهای ضروری و مواد اولیه تولید نبودند به کشور ممنوع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مهلت برای صادرکنندگانی که به جای دلار، ریال می آورند

آخرین مهلت برای صادرکنندگانی که به جای دلار، ریال می آورند