مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 11:202021-06-19سياسي

قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از حضور پرشور مردم در انتخابات


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در بیانیه ای از حضور پرشور مردم استان در انتخابات 1400 تشکر و قدردانی کرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در بیانیه ای از حضور پرشور مردم استان در انتخابات 1400 تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است: شکر و سپاس خداوند متعال به پاس نعمت بی بدیل ملت متدین؛ وفادار و با بصیرت خالق حماسه های به یادماندنی و قافله سالار حکیم؛ شجاع و فرزانه.

ملت هوشمند و وظیفه شناسی که دراستثنایی ترین وضعیت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، اعم از آثار روانی و عملی شرایط کرونایی تحت تاثیر قراردهنده عرصه های سیاسی -اجتماعی؛ جنگ روانی بازیگران سلطه و استکبار و بخصوص گلایه مندی توده مردم از وضعیت اسفبار اقتصادی و تنگنای معیشت وتورم ناشی از تشدید فشار؛ تحریم های ظالمانه وبی تدبیری مدیران، با تصمیم هوشمندانه تاریخی وحضور پرشور؛ حیرت انگیز؛ و عقلانی درصحنه و شعب اخذ رای؛ زیباترین فصل همبستگی و حماسه را به تصویر کشید و گوهر درخشان عزم و اراده ملی را دربرابر جهانیان به نمایش گذاشت.

اینک با خضوع و خشوع در برابر ذات اقدس احدیت جل و علا و جبهه سپاس برخاک ساییدن؛ با زبان قاصر؛ واژه گان و قلم ناتوان از وصف عظمت این حماسه باشکوه و تاریخی واقع بینانه 28 خرداد 1400 ،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از حضور پرشور مردم در انتخابات

قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از حضور پرشور مردم در انتخابات