مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 11:102021-06-19سياسي

ظریف به رییسی تبریک گفت


ظریف وزیر امور خارجه امروز در پیامی اینستاگرامی ضمن تبریک به سید ابراهیم رییسی نوشت: امیدوارم که رییس جمهور منتخب و دولت برآمده از رای مردم، - در تحقق مطالبات مردم و تامین منافع ملی سربلند و سرافراز باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (شنبه) در پیامی اینستاگرامی به آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور منتخب تبریک گفت.

در این پیام آمده است: حضور مسئولانه مردم نجیب و دلاور ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر نمادی از درخشش جمهوریت شد.

وی افزود: اینجانب ضمن ارج نهادن بر این مشارکت مردم تاریخ ساز ایران، کسب اعتماد اکثریت ملت را به رییس جمهور منتخب، حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید ابراهیم رییسی تبریک عرض می کنم.

وزیر امور خارجه در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که رییس جمهور منتخب و دولت برآمده از رای مردم، که نماینده همه این ملت بزرگ و پاسدار حقوق تمامی آحاد آن خواهند بود در تحقق مطالبات مردم و تامین منافع ملی سربلند و سرافراز باشد.

ظریف در این پیام عنوان کرد: حضور مردم در عرصه انتخابات و تعیین سرنوشت و مسیر آینده کشور نقش بی بدیلی در خلق فرصت های ارزشمند برای تضمین امنیت، توسعه و آبادانی میهن، پاسداری از حقوق و منافع ملت و کوشش برای رفع مشکلات و موانع داخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظریف به رییسی تبریک گفت

ظریف به رییسی تبریک گفت