مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 11:102021-06-19سياسي

پیام جهانگیری به رییسی پس از پیروزی وی در انتخابات 1400


اسحاق جهانگیری در پیامی خطاب به سید ابراهیم رییسی اظهار کرد: توفیق جنابعالی را در کسب اکثریت آرای مردم شریف ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صمیمانه تبریک می گویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ معاون اول رییس جمهوری در پیامی با تبریک به سید ابراهیم رییسی برای کسب اکثریت آرا در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نوشت: از خداوند بزرگ توفیقات جنابعالی را در انجام مسئولیت خطیر ریاست جمهوری مسألت دارم.

اسحاق جهانگیری در این پیام خطاب به سید ابراهیم رییسی اظهار کرد: توفیق جنابعالی را در کسب اکثریت آرای مردم شریف ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صمیمانه تبریک می گویم.

معاون اول رییس جمهوری افزود: به یقین همه آنانی که به شما و یا نامزدان دیگر رای داده اند و یا حتی شهروندانی که در این انتخابات حضور نیافته اند، منظومه بزرگ ملت به شمار می آیند که انشاالله حل مسائل و برآوردن خواسته های آنان در سیاست ها و برنامه های دولت آینده به صورتی واحد و برابر مدنظر قرار گیرد.

جهانگیری در این پیام از خداوند بزرگ توفیقات وی را در انجام مسئولیت خطیر ریاست جمهوری با بهره مندی از همه ظرفیت ها و قابلیت های ملی، هدایت و حمایت مقام معظم رهبری و اشتراک نظر و همکاری سایر قوا و نهادهای کشور مسالت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام جهانگیری به رییسی پس از پیروزی وی در انتخابات 1400

پیام جهانگیری به رییسی پس از پیروزی وی در انتخابات 1400