مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 11:052021-06-19سياسي

مجلس با تلاش و کار جهادی در کنار دولت جدید خواهد بود


مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات مردم و رونق اقتصادی، با تلاش و کار جهادی در کنار دولت جدید خواهد کوشید.

- ، محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر سید ابراهیم رییسی، با رییس جمهور منتخب دوره سیزدهم دیدار و گفتگو کرد و انتخاب وی را توسط مردم ایران تبریک گفت.

رییس مجلس شورای اسلامی در این نشست، ضمن تشکر از مردم نجیب و دوست داشتنی ایران که با حضور در انتخابات، حماسه دیگری آفریدند، این افتخارآفرینی را به رهبر معظم انقلاب و حجت الاسلام رییسی منتخب مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبریک و تهنیت گفت.

قالیباف افزود: مردم نشان دادند با وجود شرایط سخت کرونایی و مشکلات و معضلات اقتصادی که از مدت ها پیش به دلیل ناکارآمدی ها با آن درگیر بودند، به ایران عزیز و انقلاب اسلامی پایبند بوده و آینده کشور و فرزندانشان برایشان مهم است.

وی تاکید کرد: مجلس با حفظ و رعایت کامل مقررات، قانون و استقلال قوا در اوج همدلی و همکاری نزدیک برای حل مشکلات مردم و رونق و ثبات اقتصادی در کشور، با تلاش و کار جهادی در کنار دولت جدید خواهد کوشید.

رییسی: مجلس و دولت تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم به کار می برند حجت الاسلام رییسی نیز در این نشست، ضمن تشکر از همه مردم ایران و کاندیداها که در ایجاد شور و شوق برای مشارکت گسترده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس با تلاش و کار جهادی در کنار دولت جدید خواهد بود

مجلس با تلاش و کار جهادی در کنار دولت جدید خواهد بود