مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 11:052021-06-19سياسي

نشست ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه در دادگستری استان تهران برگزار شد


رییس کل دادگستری استان تهران فلسفه هفته قوه قضاییه را فرصتی برای تجمیع امکانات و افکار برای ارائه و انعکاس عملکرد ها ی صورت گرفته به جامعه دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نشست ستاد بزرگداشت هفته که در تمامی حوزه ها صورت گرفته به سمع و نظر مردم رسانده شود و مردم در جریان دستاورد ها و فعالیت های دستگاه قضایی قرار بگیرند.

وی گفت: در دادگستری تلاش های ارزشمند و قابل دفاعی صورت گرفته است و هدف ما این است که بتوانیم این عملکرد ها را در جامعه منعکس کنیم.

همچنین در این جلسه رییس کل دادگستری استان تهران داراب رحمتی را به عنوان معاون جدید مالی، عمرانی و پشتیبانی دادگستری کل استان تهران معرفی کرد.

مسعود ستایشی، قائم مقام دادگستری استان تهران نیز در این نشست اظهار کرد: امیدواریم با همکاری تمامی اعضاء ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه در استان تهران، بتوانیم مراسم را به احسن وجه و آنچه که در خور شأن است را برنامه ریزی و اجرا کنیم.

ستایشی خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی هایی که باید مورد توجه و مطمع نظر در برنامه ها قرار بگیرد، توجه به شعار سال است.

وی همچنین گفت: مواردی که در راستای اجرای سند تحول قضایی با نگرش و مداقه در اهداف گام دوم انقلاب اسلامی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری است، اقدامات و برنامه ها در راستای همان چیزی باشد که تصویب می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه در دادگستری استان تهران برگزار شد

نشست ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه در دادگستری استان تهران برگزار شد