مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 10:552021-06-19سياسي

دولت آینده همه تلاش خود را معطوف به تشکیل دولت مردمی کند


معاون استان های صداوسیما در یادداشتی به مناسبت اعلام نتایج انتخابات 28 خرداد، مروری کوتاه بر اخلاق شکست و ادب پیروزی در فرآیندهای دموکراتیک داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار با قریب به 18 میلیون رأی، منتخب ملت ایران برای تصدی عالی ترین مقام اجرایی کشور برگزیده شد و اکنون رییس جمهور منتخب همه مردم ایران است.

دارابی با تبریک این حماسه آفرینی به مردم ایران در داخل و خارج کشور و به رییس جمهور منتخب و آنهایی که به ایشان رأی داده اند خاطرنشان کرده است: اخلاق اسلامی روحیه ایرانی ایجاب می کند که کاندیداها و جریان های سیاسی و اشخاصی که در انتخابات موفق به جلب اعتماد مردم نشدند، اخلاق شکست را داشته باشند؛ نتیجه رقابت را پذیرا بوده، به کاندیدای پیروزی تبریک گفته و برنامه های خود را در اختیار منتخب ملت قرار دهند که جا دارد از همه کسانی که به رغم دلخوری های خودشان در پای صندوق های رای حاضر شدند و مردم را فارغ از انگیزه های مختلف دعوت به مشارکت کردند قدردانی کرد.

در ادامه این یادداشت تاکید شده است: ادب اسلامی حکم می کند کاندیدای پیروزی و هواداران و حامیان او احترام اقلیت را پاس بدارند و خدای ناخواسته بدور از انحصار طلبی، تمامیت خواهی و سهم خواهی همه تلاش خود را معطوف به تشکیل یک دولت مردمی، کارآمد، توانا و خردگرا بکار بندند چرا که حق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت آینده همه تلاش خود را معطوف به تشکیل دولت مردمی کند

دولت آینده همه تلاش خود را معطوف به تشکیل دولت مردمی کند