مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 10:552021-06-19سياسي

دستیار دبیرکل سازمان ملل به تاجیکستان سفر می کند


دستیار دبیرکل و مدیر منطقه ای برنامه توسعه عمران ملل در امور اروپا و جامعه همسود در چارچوب سفر دوره ای به آسیای مرکزی، از تاجیکستان نیز بازدید می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، میریانا اسپولیاریچ ایگر دستیار دبیرکل سازمان ملل متحد و مدیر منطقه ای برنامه توسعه عمران سازمان ملل در امور اروپا و جامعه همسود روزهای 20-22 ژوئن از تاجیکستان بازدید می کند.

اسپولیاریچ در چارچوب این سفر با مقامات ارشد دولت تاجیکستان و سایر شرکا دیدار خواهد کرد تا در مورد مسائل توسعه منطقه ای و همکاری برنامه عمران ملل متحد و تاجیکستان در زمینه ترویج راه حل های جامع برای دستیابی به اهداف توسعه پایدار و کاهش تاثیرات اقتصادی و اجتماعی بیماری همه گیر، بحث و تبادل نظر کند.

اسپولیاریچ در میز گردی تحت عنوان سرمایه گذاری در آینده: فرصت های کارآفرینی نوآورانه در تاجیکستان که توسط کمیته دولتی سرمایه گذاری و مدیریت اموال دولی و شورای مشورتی برای بهبود وضعیت سرمایه گذاری وابسته به ریاست جمهوری تاجیکستان در همکاری با برنامه عمران ملل متحد سازماندهی شده است، شرکت می کند.

گفتنی است که دستیار دبیرکل و مدیر منطقه ای برنامه توسعه عمران ملل متحد در امور اروپا و جامعه همسود قبل از سفر به تاجیکستان از ازبکستان و قرقیزستان بازدید می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستیار دبیرکل سازمان ملل به تاجیکستان سفر می کند

دستیار دبیرکل سازمان ملل به تاجیکستان سفر می کند