مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 10:552021-06-19سياسي

امیدوارم دولتی قوی، فسادستیز، جوانگرا و عدالت طلب تشکیل دهید


رییس مرکز پژوهش های مجلس در پیامی پیروزی آیت الله رییسی در انتخابات تبریک گفت و اظهار داشت: امیدوارم دولتی قوی، فسادستیز، جوانگرا، تحولخواه، - عدالت طلب تشکیل دهید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا زاکانی رییس مرکز پژوهش های مجلس در پیامی پیروزی آیت الله رییسی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

متن کامل این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم حضور گسترده و معنادار مردم با وجود گلایه های فراوان ایشان از وضع موجود بویژه سختی معیشت و رای قاطع آنها به رییس جمهور منتخب، پیامهای مهمی در بر داشت.

پیام نخست حماسه 28 خرداد، لبیک مردم مومن به آرمانهای انقلاب به دعوت رهبرحکیم انقلاب بود که بارها ضمن تاکید بر مشارکت گسترده در انتخابات، دغدغه ها و گلایه های مردم را تصدیق کرده بودند.

پیام دوم حضور اکثریت مردم، نه بزرگ به دشمنان و تحریم کنندگان انتخابات بود.

پروژه ای که از آمریکا و صهیونیسم جنایتکار تا پهلوی منفور و رجوی ملعون و برخی فرومایگان داخلی در آن سهیم شده و منتظر انتقام گیری از نظام و مردم بودند.

پیام سوم حضور مردم، در انتخاب قاطع آیت الله رییسی بود.

رای کم نظیر مردم به فردی خوشنام و بااخلاق، فسادستیز، با کارنامه روشن و تحولخواه برای تحقق دولتی قوی و مردمی نشاندهنده اعتماد مردم به سابقه ایشان و مطالبه آنها نسبت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدوارم دولتی قوی، فسادستیز، جوانگرا و عدالت طلب تشکیل دهید

امیدوارم دولتی قوی، فسادستیز، جوانگرا و عدالت طلب تشکیل دهید