مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 10:552021-06-19سياسي

قدردانی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار قزوین از حضور پرشور مردم در انتخابات


نماینده ولی فقیه در استان و استاندار قزوین در پیامی مشترک از حضور پرشور و حماسی ملت بزرگ ایران و استان قزوین قدردانی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، به شکرانه حضور پرشکوه ملت عزیز و سرافراز ایران اسلامی و همچنین مردم غیور استان قزوین به جهت نقش آفرینی در انتخابات سرنوشت ساز سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی و شهر و روستا پیام تبریک و تقدیر از سوی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار قزوین صادر شد.

بسم الله الرحمن الرحیم من لم یشکر المنعم من المخلوقین، لم یشکر الله عزوجل   حضور پرشور و حماسی ملت بزرگ ایران به ویژه مردم عزیز، متعهد و ولایت مدار استان قزوین در انتخابات 28 خردادماه، برگ زرین دیگری به دفتر انقلاب اسلامی افزود.

خدای متعال را شاکریم که ملت شریف ایران و مردم غیور استان قزوین به رغم همه توطئه ها، جوسازی ها، تخریب، تحریم و تهدیدها با درک درست و آگاهانه از شرایط امروز کشور با حضور پرشور، فراگیر و پرامید خود در انتخابات، صحنه بی بدیلی از وفاداری به کشور، نظام، امام راحل (ره) و رهبری معظم انقلاب مدظله العالی آفریدند و ناکامی دشمنان این نظام را به نمایش گذاشتند.

 اکنون با اتمام فرایند رقابت های انتخاباتی در حوزه ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا ،ضمن دعوت مردم عزیز استان قزوین به تد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار قزوین از حضور پرشور مردم در انتخابات

قدردانی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار قزوین از حضور پرشور مردم در انتخابات