مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 10:452021-06-19بين الملل

پیام تهدید گروههای مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی


گروه های مقاومت به اطلاع مصر رسانده اند که اجازه نخواهند داد تا رژیم صهیونیستی شروط خود را بر مقاومت تحمیل کند یا نوار غزه را در انزوا نگه دارد.

- به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما الاخباری، خضر حبیب از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: گروه های مقاومت به اطلاع مصر رسانده اند که اجازه نخواهند داد تا رژیم صهیونیستی شروط خود را بر مقاومت تحمیل کند یا نوار غزه را در انزوا نگه دارد.

حبیب افزود: اتاق عملیات مشترک گروه های مقاومت موضع نهایی و واحد خود را در تعامل با تکرار رفتارهای اسراییل در روزهای آینده اعلام کرده است و نتیجه هر چه باشد، در مقابله با این حملات تردید نخواهند کرد.

به گفته این مسئول ارشد جنبش جهاد اسلامی، گروه های مقاومت فلسطینی دیگر بر تداوم حملات رژیم صهیونیستی را که طی سه شب اخیر تکرار شده است، صبر نخواهند کرد.

وی تاکید کرد: تداوم تجاوزات و حملات اسراییل بی شک منجر به از سرگیری تقابل نظامی در طول مرزها در آینده نزدیک خواهد شد.

حبیب اظهار داشت: فشارهای سنگینی که برخی طرف ها بر مقاومت برای خویشتنداری و عدم واکنش اعمال می کنند، در صورت تکرار حملات بی معنا خواهد بود.

وی با بیان اینکه تداوم ماجراجویی رژیم صهیونیستی تلاش های بین المللی به رهبری مصر برای تثبیت آرامش و آتش بس را نابود خواهد کرد، اظهار داشت: فرستادن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تهدید گروههای مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی

پیام تهدید گروههای مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی