مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 10:452021-06-19اقتصادي

بی ثباتی در فضای کسب و کار


محصولی را می خریم و با 20 درصد سود به مصرف کننده می فروشیم اما روز بعد که برای خرید می رویم، با سود دریافتی نمی توانیم همین کالا را بخریم زیرا قیمت ها افزایشی است و نمی توانیم این گونه کاسبی مان را مدیریت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، اگر این روزها از برخی فعالان اقتصادی سؤال کنید که بزرگ ترین عاملی که موجب شده فضای کسب و کار منفی شود و اهداف بسیاری از بنگاه های اقتصادی محقق نشود، چیست؟ در کلام اول نام کرونا را بر زبان می آورند.

البته شیوع این بیماری و تأثیری که بر بازارهای اقتصادی گذاشت غیر قابل کتمان، بزرگ و شاید غیر قابل جبران باشد اما در سایه شوم کرونا در مراحل بعد موانع و مؤلفه های دیگری نیز بر فضای اقتصادی استان تأثیرگذار و همچون ویروس کسب و کارها را درگیر کرده است.

خبرنگار ما برای جویا شدن از عامل بیماری بازار سراغ بازاریان و برخی بنگاه های کوچک اقتصادی رفت تا ویروس و عامل این بیماری را از میان صحبت های بازاریان بررسی کند.

قیمت ها مواج اسلام زاده مالک یکی از سوپرمارکت های قدیمی خیابان شهید محلاتی بیرجند با بیان اینکه مواج بودن قیمت ها ضربه بزرگی به بازار زده است، اظهار داشت: مغازه ما در ایام کرونا همیشه باز بود چون از مشاغل گروه اول هستیم و هیچگاه تعطیلی را تجربه نکردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی ثباتی در فضای کسب و کار

بی ثباتی در فضای کسب و کار