مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 10:452021-06-19اجتماعي

کاهش سرفاصله حرکت قطارها در نیمه غربی خط 6 متروی تهران


نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از کاهش سرفاصله حرکت قطارها در نیمه غربی خط شش به  17 دقیقه خبر داد.

- نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از کاهش سرفاصله حرکت قطارها در نیمه غربی خط شش به  17 دقیقه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی عبداله پور در این باره افزود: در راستای ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان، از روز یکشنبه 30خردادماه1400 سرفاصله حرکت قطارها در نیمه غربی خط شش از ایستگاه دانشگاه تربیت مدرس تا ایستگاه شهید ستاری، از 20 دقیقه به 17 دقیقه کاهش می یابد.

وی با اشاره به اینکه خط شش متروی تهران دارای 31 ایستگاه است و در حال حاضر 12 ایستگاه آن به بهره برداری رسیده است، گفت: ایستگاه های شهید ستاری، شهید اشرفی اصفهانی، یادگار امام (ره)، مرزداران، شهرک آزمایش و دانشگاه تربیت مدرس در نیمه غربی این خط به بهره برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه افزود: سرفاصله حرکت قطارها در نیمه شرقی این خط هر 15 دقیقه می باشد و ایستگاه های دولت آباد، کیان شهر، بعثت، امیرکبیر، میدان شهدا و امام حسین (ع) در این بخش فعال هستند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: امیدواریم با تکمیل و بهره برداری کامل از ایستگاه های خط شش و یکپارچه شدن سرویس دهی0 در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش سرفاصله حرکت قطارها در نیمه غربی خط 6 متروی تهران

کاهش سرفاصله حرکت قطارها در نیمه غربی خط 6 متروی تهران