مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 10:302021-06-19سياسي

پیام تشکر سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور از مردم و تبریک به رییس جمهوری منتخب


سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در پیامی از حضور حماسی و پرشور مردم سراسر کشور به خصوص مدافعان سلامت در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تقدیر کرد و به رییس جمهوری منتخب مردم نیز تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن پیام سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم وَنُریدُ أَن نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ استُضعِفوا فِی الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّهً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثینَ ما می خواهیم بر مستضعفان زمین منّت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم! سوره مبارکه القصص آیه 5 بار دیگر مردم فهیم، ولایت مدار، انقلابی، شهیدپرور و همیشه در صحنه کشور حضور پرشور، مسئولانه و پر از اقتدار خود را در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به نمایش گذاشتند، نمایشی از وحدت اقوام مختلف با حضور تمام گرایش های سیاسی و یکدلی و همراهی وصف ناپذیر.

مردم سراسر ایران در خردادماه سال 1400 با لبیک به دعوت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حماسه به یاد ماندنی دیگری را رقم زدند که این حماسه پرشور، ناامیدی دشمنان را دوچندان و سربلندی کشور عزیزمان را مضاعف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تشکر سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور از مردم و تبریک به رییس جمهوری منتخب

پیام تشکر سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور از مردم و تبریک به رییس جمهوری منتخب