مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 10:152021-06-19سياسي

شمیم رضوی در آمل پیچید


عطر پرچم متبرک حضرت امام رضا (ع) با حضور یک روزه کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان آمل پیچید.

- ، خادمین حرم مطهر رضوی ظهر شنبه در بدو ورود به شهرستان آمل در گلزار شهدا حضور یافتند و با غبارروبی و عطرافشانی ضمن تجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس با چند تن از خانواده های معظم در این شهرستان دیدار کردند.

کاروان زیر سایه خورشید پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس با حضور در مراکز درمانی ازجمله بیمارستان 17 شهریور ضمن تجلیل و تقدیر از خدمات مدافعان سلامت، بسته های غذای متبرک رضوی به پزشکان، پرستاران و بیماران بستری در مرکز درمانی اهدا کردند.

همچنین حضور در مجموعه سرای مهر شهرداری آمل و دیدار با پاکبان های آملی بخش دیگر حضور کاروان زیر سایه خورشید در این شهر بوده که با استقبال وهمراه با شوق پاکبان های زحمت کش مواجه شد.

مسئول دفتر آستان قدس رضوی در شهرستان آمل در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: حضور خادمین حرم مطهر رضوی به شهرستان آمل به دعوت این دفتر واستقبال وبرنامه هماهنگی شده با شهرداری آمل، اداره زندان و بیمارستان 17 شهریور این شهر انجام شد.

احمد کوهستانی افزود: برنامه های کاروان زیرسایه خورشید باتوجه به شرایط شیوع ویروس کرونا طبق پروتکل های بهداشتی در این شهرستان و بدون دیدارهای های مردمی و اجتماعات و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمیم رضوی در آمل پیچید

شمیم رضوی در آمل پیچید