مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 10:102021-06-19سياسي

ایده های نوآورانه دانش آموزان به کسب و کار تبدیل می شود


نشست های تخصصی رویداد ایده محور کمان با حضور متخصصان حوزه یادگیری، شناخت و حوزه فناوری برگزار شد تا دانش آموزان خلاق بتوانند ایده های نوآورانه خود را به به پروژه های درآمدزا تبدیل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با برگزاری این رویداد آموزشی و پژوهشی که از نخستین روزهای اردیبهشت ماه با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد، بیش از 100 دانش آموز از مدارس مختلف کشور، با کمک متخصصان و مربیان حوزه ایده، فناوری و کسب وکار، ضمن ارائه طرح های پژوهشی و فناورانه خود به پرورش و تبدیل آن به پروژه های قابل ارائه پرداختند.

شرکت در نشست های آموزشی با هدف تحلیل دستاوردهای پژوهشی انجام شده در طول سال تحصیلی گذشته، بخشی از رویداد ایده آزاد کمان بود که دانش آموزان ایده پرداز را با نقاط ضعف و قوت طرح ها، راهبردهای رسیدن ایده به مرحله پروژه و رقابت در بازار تجاری آشنا کرد.

حوزه های رقابتی در این رویداد شامل علوم پایه و فناوری های زیستی، انرژی های نو، صنایع خلاق، اسباب بازی و فناوری های دیجیتال بود.

  آغاز فرآیند یادگیری پروژه محور در نشست های تخصصی یادگیری پروژه محور در صندوق نوآوری و شکوفایی به دو شکل حضوری و مجازی میزبان دانش آموزان، فعالان زیست بوم نوآوری 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایده های نوآورانه دانش آموزان به کسب و کار تبدیل می شود

ایده های نوآورانه دانش آموزان به کسب و کار تبدیل می شود