مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 09:452021-06-19پزشكي

زردی قم، چیزی از محدودیت ها کم نمی کند


استاندارقم با اشاره به ورود قم به منطقه زرد کرونایی گفت: محدودیت های کرونایی از جمله منع تردد شبانه به قوت خود باقی است و دستورالعمل آن نیز طبق رنگ بندی جدید ابلاغ خواهد شد.

- ایسنا/قم استاندارقم با اشاره به ورود قم به منطقه زرد کرونایی گفت: محدودیت های کرونایی از جمله منع تردد شبانه به قوت خود باقی است و دستورالعمل آن نیز طبق رنگ بندی جدید ابلاغ خواهد شد.

بهرام سرمست روز شنبه در پایان جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که به صورت ویدیو کنفرانس در آن شرکت کرده بود در گفت و گو با خبرنگاران گفت:: بر اساس تصمیم مقام های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تزریق واکسن ایرانی و همچنین واکسن های وارداتی از هفته جاری در دستور کار قرار می گیرد.

وی افزود: مسئولان بهداشتی برای شروع مرحله جدید تزریق واکسن برنامه دارند، و این اقدام به صورت گسترده در فصل تابستان صورت خواهد گرفت تا بتوانیم فضای قابل اطمینانی را برای بازگشایی مدارس و کسب و کارها داشته باشیم.

استاندار قم در پاسخ به سئوالی مبنی بر چگونگی اعمال محدودیت های کرونایی بویژه منع آمد و شد شبانه در این استان گفت: این محدودیت ها به قوت خود باقی است، و دستورالعمل آن هم بر اساس وضعیت زرد ابلاغ می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زردی قم، چیزی از محدودیت ها کم نمی کند

زردی قم، چیزی از محدودیت ها کم نمی کند