مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 07:102021-06-19اقتصادي

بیمه شدگان بیمه سلامت نیازی به دفترچه کاغذی ندارند


معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت گفت: چاپ دفترچه کاغذی بیمه سلامت در صندوق های کارکنان دولت، صندوق بیمه سلامت ایرانیان و صندوق سایر اقشار از ابتدای تیر ماه 1400 در راستای الکترونیکی شدن خدمات سازمان بیمه سلامت متوقف می شود.

- ، مهدی رضایی درباره فرآیند کاهش نیاز به دفترچه های کاغذی بیمه سلامت که از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز شده است، افزود: در راستای تحقق قانون برنامه ششم توسعه و همچنین قانون برنامه بودجه سال 1400، سازمان بیمه سلامت مکلف است که خدمات را به صورت الکترونیک ارائه کند که در این زمینه، کاهش نیاز به دفترچه های کاغذی بیمه سلامت نیز باید محقق شود.

وی ادامه داد: پیش از این و بر اساس جدول زمان بندی شده، از ابتدای اردیبهشت ماه 1400 ابتدا چاپ دفترچه کاغذی صندوق بیمه سلامت همگانی و در ابتدای خرداد ماه نیز چاپ دفترچه کاغذی بیمه سلامت صندوق روستاییان متوقف شده بود و این بیمه شدگان نیازی به استفاده از دفترچه کاغذی بیمه سلامت نداشتند.

معاون سازمان بیمه سلامت اظهار داشت: با فراهم شدن زیرساخت های خدمات الکترونیک بیمه سلامت، افراد نیازی به استفاده از دفترچه کاغذی بیمه سلامت ندارند در بخش دولتی و خصوصی این زیرساخت ها فراهم شده و اطلاع رسانی مناسبی هم در این زمینه انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه شدگان بیمه سلامت نیازی به دفترچه کاغذی ندارند

بیمه شدگان بیمه سلامت نیازی به دفترچه کاغذی ندارند