مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 06:202021-06-19بين الملل

انتقاد مایک پنس از دموکرات ها و دولت بایدن


معاون رییس جمهوری سابق آمریکا در کنفرانس یک گروه محافظه کار از بایکوت اشخاص در فضای مجازی، نظریه انتقادی نژاد، آنچه که اکثریت دموکراتها در کنگره توصیف کرد، - معاون رییس جمهوری سابق آمریکا در کنفرانس یک گروه محافظه کار از بایکوت اشخاص در فضای مجازی، نظریه انتقادی نژاد، آنچه که "اکثریت دموکراتها در کنگره" توصیف کرد، سانسور آزادی بیان و دیگر مسائل انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مایک پنس، معاون رییس جمهوری سابق آمریکا بعد از اظهاراتش در جمع این گروه اقدام سیاسی در واشنگتن در توییتر نوشت: پس از 148 روز حضور دولت بایدن و فشار دموکراتهای واشنگتن بر مرزهای آزاد، افزایش مالیات، هزینه های کنترل نشده، کاهش بودجه پلیس، سقط جنین خودخواسته، سانسور آزادی بیان، بایکوت آزادی های ما، وقت آن است که به اکثریت دموکرات در کنگره خاتمه دهیم.

در جریان کنفرانس روز جمعه، مایک پنس در رابطه با درخواست برای کاهش بودجه پلیس گفت، این حملات لیبرال به سیستم پلیس آمریکاست که موجب افزایش قتل ها در بزرگترین شهرهای آمریکا شده است.

او همچنین درباره نابرابری نژادی در پلیس گفت، باید از پلیس دفاع کرد و حفاظت از زندگی شهروندان قانونمند از هر نژاد و کیش و رنگی باید در اولویت قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد مایک پنس از دموکرات ها و دولت بایدن

انتقاد مایک پنس از دموکرات ها و دولت بایدن