مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 06:202021-06-19سياسي

منتخبین شورای شهر میبد مشخص شدند


فرماندار میبد ضمن اعلام اسامی نامزدهای منتخب مردم در ششمین دوره شورای شهر میبد، گفت: مشارکت مردم میبد در انتخابات روز گذشته 59 درصد بوده است.

- ایسنا/یزد فرماندار میبد ضمن اعلام اسامی نامزدهای منتخب مردم در ششمین دوره شورای شهر میبد، گفت: مشارکت مردم میبد در انتخابات روز گذشته 59 درصد بوده است.

حسین فلاح در گفت وگو با ایسنا ضمن اعلام پایان شمارش آراء انتخابات شوراهای اسلامی در شهر میبد، گفت: بر همین اساس محمد جواد کارگر با 7148 رای، محمد کاظم صباغی فیروزآبادی با 6547، علی دهقانی شورکی با 6218 رای، علیرضاآزادمنش با 5832 رای، جواد فیاضی بارجین با 4906 رای، سید ایمان علوی با 4286 رای و سیدابوالحسن گلاب با 4272 رای به عنوان منتخبین مردم میبد راهی شورای ششم شدند.

وی گفت: حضور و مشارکت 59 درصدی مردم شهرستان میبد در پای صندوق های اخذ رای باعث شد که یک انتخابات موفق و مبتنی بر خواست مردم رقم بخورد.

فلاح با بیان این که انتخابات روز گذشته در شهرستان میبد مانند گذشته با شکوه و با عظمت بود و مردم در سطح گسترده شرکت کردند، تاکید کرد: حضور مردم در پای صندوق های رای یکی دیگر از آگاهانه ترین اقدامات مردم این شهرستان بود که نظیر آن هم در سراسر کشور شاهد بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتخبین شورای شهر میبد مشخص شدند

منتخبین شورای شهر میبد مشخص شدند