مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 06:102021-06-19بين الملل

نتانیاهو حاضر نیست منزل نخست وزیر را تحویل دهد/ بنت ضرب الاجل داد


رسانه های عبری زبان اعلام کردند، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی از ترک اقامتگاه رسمی نخست وزیری امتناع می کند.

- رسانه های عبری زبان اعلام کردند، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی از ترک اقامتگاه رسمی نخست وزیری امتناع می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد: نتانیاهو از ترک اقامتگاه رسمی نخست وزیری واقع در خیابان بالفور در شهر قدس اشغالی خودداری کرده و اجازه نمی دهد نفتالی بنت، نخست وزیر جدید به اقامتگاه منتقل شود.

این شبکه عبری زبان گزارش داد: در حالی که نتانیاهو اعلام کرده برای تخلیه اقامتگاه نخست وزیری به چند هفته زمان نیاز دارد، بنت در نامه ای رسمی از او خواست هر چه سریعتر ظرف دو هفته آتی اقامتگاه را ترک کند.

در همین راستا، روزنامه عبری زبان معاریو نوشت، در گزارش های رسانه های مختلف آمده است که نتانیاهو برخی اسناد موجود در دفترش را پیش از ورود نخست وزیر جدید با دستگاه کاغذ خردکن از بین برد.

این روزنامه در ادامه نوشت: در حالی که اطرافیان نتانیاهو این ادعاها را رد کرده و آنها را کاملا دروغ دانستند، در گزارش های یاد شده، تعدادی از مسؤولان دفتر نتانیاهو این موضوع را تایید کرده و گفتند که شخص نتانیاهو دستور نابودی اسناد را داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو حاضر نیست منزل نخست وزیر را تحویل دهد/ بنت ضرب الاجل داد

نتانیاهو حاضر نیست منزل نخست وزیر را تحویل دهد/ بنت ضرب الاجل داد