مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 06:102021-06-19بين الملل

انتقاد قانون گذاران آمریکایی از لغو تحریم های 3 مقام سابق ایران


11 قانون گذار آمریکایی با اعلام این که لغو این تحریم ها مغایر با تعهدات «جو بایدن» رییس جهوری آمریکا مبنی بر عدم انجام اقدام یکجانبه در خصوص کاهش تحریم های ایران، - 11 قانون گذار آمریکایی با اعلام این که لغو این تحریم ها مغایر با تعهدات جو بایدن رییس جهوری آمریکا مبنی بر عدم انجام اقدام یکجانبه در خصوص کاهش تحریم های ایران، خواستار شفافیت واشنگتن در مذاکرات هسته ای شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ 11 قانون گذار آمریکا طی نامه ای به آنتونی بلینکن وزیر خارجه این کشور، نسبت به لغو تحریم های علیه سه مقام سابق ایران و دو شرکت، ابراز نگرانی عمیق کردند.

این قانون گذاران با اعلام این که لغو این تحریم ها مغایر با تعهدات جو بایدن رییس جهوری آمریکا مبنی بر عدم انجام اقدام یکجانبه در خصوص کاهش تحریم های ایران، خواستار شفافیت واشنگتن در مذاکرات هسته ای شده اند.

دولت آمریکا پیش از این اعلام کرده بود که تحریم ها علیه سه مدیر سابق نفتی ایران و دو نهاد فعال در تجارت محصولات پتروشیمی ایران را لغو کرده است.

در چارچوب این تصمیم، نام احمد قلعه بانی مدیر عامل سابق شرکت ملی نفت ایران، فرزاد بازرگان ، مدیرکل سابق شرکت هنگ کنگ اینترترید و محمد معینی ، از مدیران سابق شرکت نفتیران اینترترید از فهرست تحریم های وزارت خزانه داری آمریکا حذف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد قانون گذاران آمریکایی از لغو تحریم های 3 مقام سابق ایران

انتقاد قانون گذاران آمریکایی از لغو تحریم های 3 مقام سابق ایران