مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 06:002021-06-19سياسي

خبر خوب برای سهامداران شستا


محمد رضوانی فر مدیرعامل شستا در مجمع عمومی فوق العاده شرکت که در تاریخ 26 اسفندماه برگزار شده بود در خصوص افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها گفته بود که تا دو ماه دیگر گزارشات آن نهایی خواهد شد.

- ، محمد رضوانی فر مدیرعامل شستا در مجمع عمومی فوق العاده شرکت که در تاریخ 26 اسفندماه برگزار شده بود در خصوص افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها گفته بود که تا دو ماه دیگر گزارشات آن نهایی خواهد شد.

ضمن بیان این مطلب شستا در تاریخ 27 اسفندماه نیز طی اطلاعیه ای در این خصوص شفاف سازی کرد که متن شفاف سازی به شرح ذیل بود: پیرو مصوبه هیئت مدیره محترم شستا مورخ 20 اسفندماه 99 و نیز افشای آن به تاریخ 23 اسفند در سامانه کدال در خصوص افزایش سرمایه شرکت ها و هلدینگ های تابعه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها، اعلام می دارد برنامه افزایش سرمایه از محل مزبور در شرکت اصلی نیز مدنظر بوده که پس از ثبت افزایش سرمایه از مبلغ 8،000 میلیارد تومان به مبلغ 14،200 میلیارد تومان از محل اندوخته سرمایه ای، انجام تشریفات قانونی، اخذ تأییدیه های لازم و طی مراحل مربوطه انجام خواهد شد .

در جهت پیگیری این خبر جلال بهارستان، معاون برنامه ریزی و توسعه شستا گفت:مجموعه شستا در این خصوص قبلاً افشاسازی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب برای سهامداران شستا

خبر خوب برای سهامداران شستا