مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 05:552021-06-19اقتصادي

تکرار یک هشدار برای میدان نقش جهان


شورای هماهنگی سازمان های غیردولتی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، با ارسال نامه ای خطاب به مدیریت موقوفه صارمیه اصفهان، خواستار ارتقای ایمنی میدان ثبت جهانی شده نقش جهان و بازار پیرامون آن برای جلوگیری از بروز آتش سوزی شد.

- ایسنا/اصفهان شورای هماهنگی سازمان های غیردولتی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، با ارسال نامه ای خطاب به مدیریت موقوفه صارمیه اصفهان، خواستار ارتقای ایمنی میدان ثبت جهانی شده نقش جهان و بازار پیرامون آن برای جلوگیری از بروز آتش سوزی شد.

الیار عاصمی زاده، رییس شورای هماهنگی سازمان های غیردولتی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: نوروز امسال، یکی از حجره های میدان نقش جهان دچار آتش سوزی شد و نگرانی از اینکه مبادا حادثه تلخ آتش سوزی بازار تبریز، برای بازار اصفهان نیز تکرار شود، موجب شد که جمعی از دوستداران و تشکل های میراث فرهنگی اصفهان، به شکل جدی تری پیگیر ارتقای سیستم اطفای حریق این بازار باشند.

وی ادامه داد: به منظور پیش برد این امر، با اداره کل میراث فرهنگی اصفهان، وزارتخانه میراث فرهنگی و موقوفات صارمیه مکاتبات و مذاکراتی انجام شده و اکنون نیز، شورای هماهنگی سازمان های غیردولتی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، با ارسال یک نامه،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار یک هشدار برای میدان نقش جهان

تکرار یک هشدار برای میدان نقش جهان