مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 05:552021-06-19سياسي

نتایج انتخابات شوراهای شهر و روستا در کرمانشاه به صورت رسمی اعلام نشده است


مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه گفت: نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاهای کرمانشاه، فعلا به صورت رسمی اعلام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، وحید خسروی امروز در جمع اصحاب رسانه با تشکر و قددرانی از حضور باشکوه مردم در انتخابات، اظهار داشت: مردم خود آمدند؛ مردم با استفاده از فضای مجازی و به اشتراک گذاشتن تصاویر خود در پای صندوق رأی و مصاحبه با رسانه ها و صدا و سیما دیگران را دعوت به حضور می کردند تا با دغدغه مندی نسبت به آینده کشور، شهر و روستاها در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند.

وی ادامه داد: مردم در هر تصمیمی برای آبادانی کشور و شهر خود نقش آفرینی می کنند، ملت ایران دانا و بابصیرت هستند و سواد رسانه ای رسمی اعلام نشده است، نتایج از سوی ستاد انتخاباتی استان حتما بعد از سپری شدن فرآیندهای قانونی شمارش آرا و صورتجلسه به اطلاع مردم استان خواهد رسید.

خسروی به برگزاری انتخابات در بیش از یک هزار و 700 روست و 34 شهر استان اشاره و بیان کرد: نتیاج خیلی سریع اعلام می شود به زودی همه اطلاع رسانی می شود، ولی تا به حال هیچگونه نتیجه رسمی اعلام نشده است.

انتهای پیام/پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج انتخابات شوراهای شهر و روستا در کرمانشاه به صورت رسمی اعلام نشده است

نتایج انتخابات شوراهای شهر و روستا در کرمانشاه به صورت رسمی اعلام نشده است