مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 05:402021-06-19سياسي

نتایج انتخابات شوراها بعد از نتیجه انتخابات ریاست جمهوری اعلام می شود


رییس ستاد انتخابات استان البرز در پاسخ به اینکه نتایج انتخابات چه زمانی اعلام می شود، گفت: ابتدا باید نتیجه انتخابات رسایت جمهوری توسط وزارت کشور اعلام شود و پس از آن نتیجه انتخابات شهر و روستا اطلاع رسانی خواهد شد.

- ایسنا/البرز رییس ستاد انتخابات استان البرز در پاسخ به اینکه نتایج انتخابات چه زمانی اعلام می شود، گفت: ابتدا باید نتیجه انتخابات رسایت جمهوری توسط وزارت کشور اعلام شود و پس از آن نتیجه انتخابات شهر و روستا اطلاع رسانی خواهد شد.

نورمحمد فردی روز شنبه 29 خرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات روز قبل اظهار کرد: حضور حداکثری در پای صندوق های نشان داد دشمنان نظام و انقلاب به هیچ وجه شناخت درستی از مردم ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی توضیح داد: تا چند روز قبل از برگزاری انتخابات تحلیل های رسانه های معاند و خارجی بر این مبنا بود که امسال مردم حضور کم رنگی در انتخابات دارند و مشارکت به میزان قابل توجهی پایین است ولی حضور مردم تمام معادلات آنان را به هم ریخت.

وی افزود: علی رغم مشکلات معیشتی، اقتصادی و .

که در کشور وجود دارد، حضور معنادار اقشار مختلف مردم به ویژه رای اولی ها در پای صندوق های رای نشان داد مردم درکنار ولایت فقیه ایستاده اند و برا خنثی کردن توطئه های دشمنان از هیچ تلاشی فروگذار نیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج انتخابات شوراها بعد از نتیجه انتخابات ریاست جمهوری اعلام می شود

نتایج انتخابات شوراها بعد از نتیجه انتخابات ریاست جمهوری اعلام می شود